10 potravin, které můžete jíst před spaním bez obav o svou postavu

Odborníci na výživu vědí o několika produktech, jejichž použití před spaním postavě neublíží.

Z nějakého důvodu nás těsně před spaním přepadne touha pochutnat si na něčem chutném. Nadáváme si za tuto flákotu, ale přesto jdeme do lednice. Nyní se můžete přestat mučit, zásobit se potravinami a jíst před spaním, aniž byste se museli bát, že přiberete.

Foto: 10 potravin, které můžete jíst před spaním bez obav o svou postavu #1 - BigPicture.ru

1. Jogurt nebo kefír

Je to nejen chutné, ale i zdravé. Kromě toho může být v létě sklenice kefíru ozdobena libovolnými bobulemi. A oko se raduje a postava nebude bolet!

Foto: 10 potravin, které můžete jíst před spaním bez obav o svou postavu #3 - BigPicture.ru

2. Sushi

Sushi v malém množství postavě neublíží. Syrové mořské plody, rýže a smetanový sýr obsahují velké množství stopových prvků a vitamínů.

Foto: 10 potravin, které můžete jíst před spaním bez obav o svou postavu #4 - BigPicture.ru

3. Kuřecí prsa

Pokud máte rádi maso, pak se vám před spaním bude hodit libové kuřecí nebo krůtí prso. Je výborným zdrojem bílkovin a živin.

Foto: 10 potravin, které můžete jíst před spaním bez obav o svou postavu #5 - BigPicture.ru

4. Vařená zelenina

Vařená zelenina je dobrou volbou pro ty, kteří si chtějí udržet postavu. Neobsahují tuk, respektive nepřiberete. Odborníci na výživu doporučují vyhýbat se bramborám před spaním.

Foto: 10 potravin, které můžete jíst před spaním bez obav o svou postavu #6 - BigPicture.ru

5. Konzervovaná kukuřice

Pokud je pro vás vařená zelenina trochu nudná a nezáživná, přidejte k ní kukuřici z konzervy. Miska se bude třpytit jinými barvami!

Foto: 10 potravin, které můžete jíst před spaním bez obav o svou postavu #7 - BigPicture.ru

6. Zeleninový kaviár

Zeleninový kaviár bez pečiva je skvělou alternativou pozdní večeře. Kaviár může být jakýkoli: squash, lilek atd.

Foto: 10 potravin, které můžete jíst před spaním bez obav o svou postavu #8 - BigPicture.ru

7. Pečené jablko

Pečené jablko díky mírnému množství cukrů pomůže zahnat hlad a příznivě ovlivní vzhled vaší postavy.

Foto: 10 potravin, které můžete jíst před spaním bez obav o svou postavu #9 - BigPicture.ru

8. Mandle

Hrst mandlí je výborná svačina před spaním. Mandle jsou nejbezpečnějším oříškem pro postavu.

Foto: 10 potravin, které můžete jíst před spaním bez obav o svou postavu #10 - BigPicture.ru

9. Kaše

Kaše vařená na vodě je zdravá pozdní večeře bez újmy na postavě.

Foto: 10 potravin, které můžete jíst před spaním bez obav o svou postavu #11 - BigPicture.ru

10. Sojové lupínky

Pokud si chcete dát před spaním svačinu, ale nechcete přetěžovat žaludek, přikusujte sojové lupínky, které nemají na vaši postavu a váš vzhled žádný vliv. Existuje jen jedno malé upozornění – abyste nepřibírali, nemusíte třídit denní příjem kalorií.

2. Sushi

Sushi v malém množství postavě neublíží. Syrové mořské plody, rýže a smetanový sýr obsahují velké množství stopových prvků a vitamínů.

3. Kuřecí prsa

3. Kuřecí prsa

Pokud máte rádi maso, pak se vám před spaním bude hodit libové kuřecí nebo krůtí prso. Je výborným zdrojem bílkovin a živin.

READ
Tmavý make-up: 135 možností fotografií a videí pro vytvoření stylového a krásného make-upu

4. Vařená zelenina

4. Vařená zelenina

Vařená zelenina je dobrou volbou pro ty, kteří si chtějí udržet postavu. Neobsahují tuk, respektive nepřiberete. Odborníci na výživu doporučují vyhýbat se bramborám před spaním.

5. Konzervovaná kukuřice

5. Konzervovaná kukuřice

Pokud je pro vás vařená zelenina trochu nudná a nezáživná, přidejte k ní kukuřici z konzervy. Miska se bude třpytit jinými barvami!

6. Zeleninový kaviár

6. Zeleninový kaviár

Zeleninový kaviár bez pečiva je skvělou alternativou pozdní večeře. Kaviár může být jakýkoli: squash, lilek atd.

7. Pečené jablko

7. Pečené jablko

Pečené jablko díky mírnému množství cukrů pomůže zahnat hlad a příznivě ovlivní vzhled vaší postavy.

8. Mandle

8. Mandle

Hrst mandlí je výborná svačina před spaním. Mandle jsou nejbezpečnějším oříškem pro postavu.

9. Kaše

9. Kaše

Kaše vařená na vodě je zdravá pozdní večeře bez újmy na postavě.

10. Sojové lupínky

10. Sojové lupínky

Pokud si chcete dát před spaním svačinu, ale nechcete přetěžovat žaludek, přikusujte sojové lupínky, které nemají na vaši postavu a váš vzhled žádný vliv.

Číňané již padělají výrobky
Sendvičový pron!
Nejoblíbenější jídla sovětské kuchyně
54 komentář

Opět překladatelská blbost.
1. Jogurt nebo kefír
To, co cizinci chápou jako jogurt (a to je něco jako hustý kefír), se u nás v zásadě neprodává. U nás je jogurt nějaká sladká chemická sračka, do které se náhodně sypou kosti a rozemletá kůra bobulí nebo ovoce. No, normální nízkotučný jogurt nebo kefír je fajn. Jen ne litry, samozřejmě.

2. Sushi
Nějaké kecy. Pokud není cílem přibírat kilogramy, tak to nepůjde vůbec. Sýr je tučný, rýže je sacharid. Jen mořské plody s mírou lze ještě nějak nechat.

3. Kuřecí prsa
Jídlo je příliš těžké na to, aby se dalo sníst před spaním. Na jedné straně – bílkoviny, postava nijak zvlášť nepoškodí. Na druhou stranu budou zajištěny trávicí problémy a špatný spánek.

4. Vařená zelenina.
V podstatě se hodí. Je jen nepravděpodobné, že by člověk, který se chce rychle zakousnout, běžel vařit zeleninu.

5. Konzervovaná kukuřice
Cukr, cukr a ještě cukr. No a další konzervanty. Nějak moc užitečné.

READ
12 domácích hydratačních pleťových masek pro suchou, mastnou a smíšenou pleť: jak vyrobit

6. Zeleninový kaviár
Na první pohled není nic špatného, ​​pokud to samozřejmě není ostré.

7. Pečené jablko
Ovoce v noci je už tak špatné, jsou tam rychlé sacharidy v poměrně velkém množství. A v pečeném nebo sušeném se jejich koncentrace zvyšuje. Takže ne. Ano, a musíte znovu vařit.

8. Mandle
Oříšky na noc? V ořechách je více tuků než bílkovin a sacharidů dohromady. Mírně řečeno, špatná volba.

9. Kaše
Kaše na vodě je dobrá volba.

10. Sojové lupínky
Co to je a kde to mohu získat?

Ideální variantou pro svačinku před spaním je podle mě beztučný tvaroh zalitý kefírem.
Obecně je třeba myslet na to, že když jíte, nebudete mít náhlou touhu po svačině před spaním.

Opět překladatelská blbost.
1. Jogurt nebo kefír
To, co cizinci chápou jako jogurt (a to je něco jako hustý kefír), se u nás v zásadě neprodává. U nás je jogurt nějaká sladká chemická sračka, do které se náhodně sypou kosti a rozemletá kůra bobulí nebo ovoce. No, normální nízkotučný jogurt nebo kefír je fajn. Jen ne litry, samozřejmě.

2. Sushi
Nějaké kecy. Pokud není cílem přibírat kilogramy, tak to nepůjde vůbec. Sýr je tučný, rýže je sacharid. Pouze mořské plody v mírném pásmu

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: