Dieta na jablkách 7 dní

Na světě jsou miliony způsobů, jak zhubnout 10 kilogramů. Tento článek se bude zabývat pouze dvěma účinnými, ale osvědčenými způsoby, které vašemu tělu umožní shodit váhu 10 kg, zátěž, kterou se mnoho lidí snaží přesunout na někoho jiného, ​​jen aby ji neunesli sami. Co vás tedy překvapí, když uslyšíte o jablečné dietě a dietě často označované jako „lékařská dieta“. Oba tyto pozoruhodné způsoby, jak se rozloučit s přebytečným tělesným tukem, slibují, že budou úspěšné v boji o vaši harmonii a přitažlivost. Vše, co potřebujete, je nevyčerpatelná vůle, bezvadné dodržování všech doporučení a pravidel pro bezpečnost vašeho zdraví.

Většina z vás samozřejmě namítne nebo bude skeptická vůči tvrzení, že obecně je možné zhubnout v období 5-7 dnů, nemluvě o čísle 10 kilogramů. Ale lidé, které nikdy netrápil problém „jak se vejdu do svých oblíbených šatů“ nebo „kdo na mě bude na pláži koukat“? Takové lidi většinou nikdy o ničem nepřesvědčíte.

Proto jsou tyto dietní metody určeny výhradně těm, kteří mají pevnou a neotřesitelnou touhu zhubnout, bez ohledu na to, jaký je konečný výsledek. Výsledek bude stejně, ale jak dopadne, záleží na každém jednotlivci individuálně: na jeho úsilí, na počáteční váze, na psychickém nastavení a na schopnosti věřit v sebe a své síly, doufat v pozitivní výsledek.

Dieta číslo 1. Nestandardní jablečná dieta – způsob, jak zhubnout o 10 kg.

Této původní dietě se někdy také říká pektinová dieta. Tento název se stal populárním z toho důvodu, že jablka jsou již dlouho známá jako zdroj fyziologicky aktivních složek pod stejným názvem – pektinové látky. Ale vůbec ne proto, že pektiny se nějakým způsobem podílejí na procesu spalování tuků. Protože pektinové látky samy o sobě mají převážně antitoxické vlastnosti, tzn. užitečné, když jsou vystaveny tělu radioaktivních látek, a také z něj odstraňují toxické těžké kovy a vstupují do určitých chemických reakcí s jejich ionty.

Ano, pektiny jsou samozřejmě úrodné látky, které nikdy neublíží vaší pohodě. Ale tvrdit, že jsou to oni, kdo při konzumaci jablek přispívají k hubnutí, je přinejmenším nekompetentní.

READ
Odstraňuje vrásky: elegantní omlazující maska ​​na obličej a krk

Co je tedy na jablečné dietě tak zvláštního?

Tajemství jablečné výživy se skrývá v tom, že tyto nádherné plody obsahují nejrůznější organické kyseliny, které znásobují energetický metabolismus v těle na buněčné úrovni. To je základní příčina toho, že se metabolismus zrychluje, tzn. metabolismus a energie ve všech orgánech života, včetně gastrointestinálního traktu. A vláknina nebo dietní vláknina obsažená v jablkách se slupkou slouží jako jakýsi „kartáč“, který zvyšuje činnost gastrointestinálního traktu a čistí jej od stagnace jídla a výkalů. Působí nebývale blahodárně na téměř všechny zažívací potíže a poruchy.

Existuje také názor, že pektin je právě taková balastní látka, která se při průchodu tělem nevstřebává do krevního řečiště a neposkytuje žádnou energii. A vychází v nezpracované formě a poskytuje výjimečně pravidelné pohyby střev. Podíváme-li se však hlouběji na všechny vlastnosti pektinových látek a oblasti jejich použití, je zřejmé, že hrají spíše roli adsorbentů a želírujících činidel schopných absorbovat, zadržovat a odstraňovat až 20 % vlastních hmotnost, kapalné a toxické prvky. Pro lepší demonstraci schopnosti pektinu bude stačit vědět, kde se pektin v průmyslu používá. Například v potravinářském průmyslu se pektin používá jako želírující činidlo a činidlo zadržující vodu při výrobě želé a pastilkových cukrářských výrobků, jako jsou marmelády, proskurníky, želé sladkosti nebo náplně, marshmallows. Také jako potravinářská přísada E440 se používá při výrobě jogurtů, tvarohových dezertů, zmrzliny, majonéz, kečupů a pomazánek, protože. právě tento doplněk stravy je schopen absorbovat tekutinu, stejně jako houba, a několikrát se zvětšit. Tedy snížení nákladů na složení produktu.

Jablka jsou na seznamu těch druhů ovoce, ze kterých se dá zhubnout.

Proto lze v určitém smyslu pektin, samozřejmě, stejně jako Agar-agar, považovat za balastní látku, ale velmi podmíněně, protože. jeho obsah i v jablkách je zanedbatelný a jeho role spočívá v poněkud jiných funkcích než u balastních látek, jako je lignin a celulóza. Pro názornost si udělejte závěr sami: co bude prospěšnější pro pravidelnou očistu vašich střev jablečné želé nebo celozrnné výrobky? Samozřejmě celozrnné. Přibližně ve stejné míře se liší účinek pektinu a ligninu na střeva, které jsou stejně zahrnuty ve složení jablek, ale mají různé sféry vlivu.

READ
Scarlett Johansson a její bobový účes

Na základě výše uvedeného můžeme usoudit, že čím více a pravidelněji jíte jablka a spolu se slupkou a vnitřnostmi, tím rychlejší je metabolismus, a tedy i rychlejší úbytek váhy.

Výhody jablečné diety jsou nepopiratelné. A vyplatilo by se ji pořádat pravidelně i pro zdraví hýřící lidmi, nemluvě o těch, kteří svůj „odraz v zrcadle“ a postavu na své podlahové váze záměrně či nevědomě nesledují. Tato dieta je prostě nezbytná, aby se snížilo zatížení většiny vnitřních orgánů (ledviny, slinivka, játra), vyčistily je od toxinů a snížily zásoby podkožního tuku v těle.

Některé vědecké studie v oblasti výživy zjistily, že pokud vstřebáte denní potřebu vlákniny s jídlem každý den (to je asi 25-30 gramů), pak pokud dodržíte denní obsah kalorií 1000-1200 kcal, může zhubnout o 300-350 za den. Chcete-li však určit, kolik jablek musíte denně sníst v masovém měřítku, musíte vědět, jaký obsah kalorií v jablkách a kolik vlákniny obsahují.

Kalorický obsah jablek a kvantitativní obsah balastních látek.

Chcete-li začít s jablečnou dietou, měli byste si vybrat správné odrůdy jablek, jinak, pokud použijete své oblíbené odrůdy, nemusí se dostavit správný účinek a zde je důvod.

Jejich energetická hodnota, stejně jako přítomnost balastních látek v nich, závisí na odrůdě jablek. Na co je třeba pamatovat při výběru odrůdy jablek? Čím sladší odrůda a měkčí nebo volnější dužina, tím vyšší obsah kalorií a nejméně vhodná pro tuto jablečnou dietu. Vybírejte odrůdy s velmi pevnou dužninou, kterou je potřeba doslova „okusovat“ a ochutnat kyselejšími vlastnostmi tohoto ovoce. Právě to zaručí bohatý obsah organických kyselin a vlákniny a nejnižší obsah cukrů, které zabraňují spalování tuků.

Chcete-li jasně vidět, jaký je rozdíl mezi odrůdami jablek, analyzujte následující údaje. U kyselých odrůd, například Renet Simirenko nebo Anisovka, obsah kalorií není vyšší než 40–45 kcal na 100 gramů, organické kyseliny jsou v množství 0,79 až 1,1 gramu na 100 gramů produktu a vláknina se pohybuje od 1,78. na 2,21 gramu. Pokud se dotknete sladkých odrůd jablek, například Golden, cítíte rozdíl v kaloriích od 10 kcal nebo více, což je nejméně 54 kcal; v obsahu organických kyselin, který není větší než 0,3-0,4 gramů; a za přítomnosti vlákniny, která je o řád méně – pouze 1,2 gramu na 100 gramů jablek.

READ
Milla Jovovich udělala stylový účes

Co to všechno má společného se ztrátou 10 kg, možná budete překvapeni? Přímo. Protože je velmi důležité nepřehánět to s počtem snědených jablek za den.

Co ještě potřebujete vědět? Norma vlákniny na jeden den a norma kalorií na jeden den. Denní norma vlákniny pro dospělého zdravého člověka je 25-30 gramů. Pokud počítáme podle kyselých odrůd jablek (1,8-2,2 g), pak je denní příjem zkonzumovaných jablek od 1 kg 300 g do 1 kg 600 g.

Je však třeba připomenout, že vlákninu najdeme i v jiných potravinách, z tohoto důvodu byste se neměli zaměřovat pouze na obsah vlákniny. Přesto je lepší vycházet z celkového denního obsahu kalorií v nabídce 1000-1200 kcal pro ženy a 1500 kcal pro muže.

Není těžké určit, že 1 kg 300 g kyselých jablek obsahuje 585 kcal a 1 kg 600 g obsahuje 720 kcal. Pokud tedy jíte tolik jablek denně, musíte přísně kontrolovat množství dalších potravin snědených za jeden den: rýže, vlašské ořechy, tvaroh atd.
Pokud budete pečlivě dodržovat všechny výše uvedené normy a doporučení, můžete dosáhnout olovnice 1 až 2 kg denně.

V nabídce jsou kromě jablek i další produkty jako mrkev a červená řepa. Jejich přítomnost v tomto jídelníčku je nezbytná pro doplnění potřebného přísunu vitamínů a minerálů, s množstvím balastních látek se počítalo již při sestavování tohoto jídelníčku.

První den menu. Den jablek. Snížení tělesné hmotnosti o 1,2-2,0 kg.

Snídaně. Nastrouhejte se slupkou na hrubém struhadle 3 jablka – nebo 300 gramů (135 kcal), přidejte 50 gramů (328 kcal) vlašských ořechů a pokapejte citronovou šťávou. Celkem: 463 Kcal.

Večeře. Připravte si salát ze zelených jablek, zelené cibule a petrželky. 3 jablka nebo 300 gramů (135 kcal) nastrouhejte na hrubém struhadle spolu se slupkou, nakrájejte nadrobno 75 gramů (15 kcal) cibule (zelené), přidejte 50 gramů (24,5 kcal) petrželky a jedno vejce (73,8 kcal ). Celkem: 248,3 Kcal.

Večeře. Postupně snězte 5 kusů jablek zelených a kyselých odrůd i se slupkou nebo 500 gramů. Celkem: 225 Kcal.

Obsah kalorií v menu prvního dne je 936,3 kcal.

Nabídka druhého dne. Den jablečné rýže. Hubnutí o 1,1-1,5 kg.

READ
6 základních pravidel pro kompetentní péči o pleť od 30 let

Snídaně. 3 jablka zelených kyselých odrůd nebo 300 gramů (135 kcal), plus 100 gramů neleštěné vařené rýže bez soli (334 kcal). Celkem: 469 Kcal.
Večeře. Připravte si misku z vařené rýže s jablky. 150 gramů (67,5 kcal) zelených kyselých jablek se slupkou nakrájíme na velké kostky. 100 gramů (334 kcal) neleštěné rýže přiveďte k varu, přidejte nakrájená jablka a citronovou kůru, promíchejte a poté vařte, dokud není rýže zcela uvařená. Pokapejte jablka citronovou šťávou. Obsah kalorií – 401,5 kcal.

Večeře. 3 jablka zelených kyselých odrůd nebo 300 gramů (135 kcal).

Obsah kalorií v menu druhého dne je 1005,5 kcal.

Menu třetího dne. Den jablek. Snížení tělesné hmotnosti o 1,4-2,0 kg.

Snídaně. 150 gramů nízkotučného tvarohu 0,6 % (165 kcal) a dvě jablka nebo 200 gramů (90 kcal). Celkem: 255 Kcal.

Večeře. Tři jablka nebo 300 gramů (135 kcal), zelené kyselé odrůdy, nakrájené na tenké proužky. Bohatě pokapeme citronovou šťávou. Smíchejte 150 gramů nízkotučného tvarohu (165 kcal) se dvěma lžičkami medu (18 gramů = 59,04 kcal) a přidejte hrst nebo 50 gramů vlašských ořechů (328 kcal). Jezte s nakrájenými jablky, vše můžete smíchat. Celkem: 687 Kcal.

Večeře. 150 gramů nízkotučného tvarohu 0,6 %. Celkem: 165 Kcal.

Obsah kalorií v menu třetího dne je 1107,04 kcal.

Menu čtvrtého dne Apple Carrot Day. Snížení tělesné hmotnosti o 1,5-2,0 kilogramů.

Snídaně. Tři velké mrkve nebo 300–350 gramů (122,5 kcal) nastrouhejte na velké nudličky a smíchejte s nastrouhaným zeleným kyselým jablkem (150 g = 67,5 kcal). Celkem: 190 kcal.

Večeře. Jablečno-mrkvový salát nastrouhaný na hrubém struhadle nebo brčka. Poměr: 350 gramů (122,5 kcal) mrkve a 300 gramů (135 kcal) kyselých jablek. Přidejte dvě lžičky medu (18 g = 59,04 kcal) a citronovou kůru. Vše promíchejte a pomalu jezte. Celkem: 316,54 kcal.

Večeře. Upečte čtyři jablka nebo 400 gramů (200 kcal), zelených kyselých odrůd, spolu s lžičkou (9 gramů) medu (29,52 kcal). Celkem: 229,52 Kcal.

Celkový obsah kalorií v menu čtvrtého dne je 736,06 kcal.

Menu pátého dne. Den mrkve. Snížení hmotnosti o 1,4-2,0 kg.

READ
Co nosit s korálovými šaty

Snídaně. Vařená řepa 1 kus nebo 200 gramů (88 kcal), syrová mrkev je lepší – 2 kusy nebo 200 gramů (70 kcal). Celkem: 158 Kcal.

Večeře. 250 ml dušených ovesných vloček (220 kcal); s jednou nebo 200 gramy (88 kcal) vařené řepy. A dvě (147,6 Kcal) vařená vejce. Celkem: 455,6 Kcal.

Večeře. Syrová mrkev 250–400 gramů (volitelně), nastrouhaná a ochucená třtinovým cukrem (87,5–140 kcal) nebo 2 (18 gramy) lžičkami medu (59,04 kcal). Celkem: 199,04 Kcal.

Celkový počet kalorií v nabídce pátého dne – 812,64 kcal.

Menu šestého dne. Opakujte jablečné menu prvního dne.

Menu sedmého dne. Zopakujte jablečno-rýžovou dietu druhý den.

Pozornost! Je zcela přirozené, že budete mít žízeň. Proto do svého jídelníčku určitě zařaďte nesycenou pitnou vodu. Jednou až dvakrát denně si můžete dovolit zelený čaj bez sladidel nebo bylinkové odvary. Z jídelníčku určitě vyřaďte cukr, sůl a alkohol. Po dobu jablečné diety se také doporučuje přestat kouřit. Ujistěte se, že váš nízký příjem kalorií nezpůsobuje závratě nebo mdloby. Chcete-li to provést, požádejte někoho blízkého, aby byl s vámi po celou dobu diety, aby se postaral o vaše primární potřeby. V případě, že budete mít chuť na svačinu, můžete se spokojit s jedním jablkem navíc (100 gramů) mezi snídaní a obědem nebo mezi obědem a večeří.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: