Dieta pro typ postavy Jablko: oprava postavy

Zaoblené břicho a široký pas jsou jasnými znaky postavy ve tvaru jablka. Vyznačuje se ženskými měkkými formami a tendencí k rychlému přibírání na váze. Nízkokalorická strava a každodenní cvičení pomohou udržet se ve formě.

Obsah článku:

Vlastnosti postavy

Ženská postava typu „jablko“ svými obrysy připomíná ovál. Tukové zásoby se soustřeďují v pase a břiše a hmotnost se nabírá dostatečně rychle. Zástupci tohoto typu se vyznačují:

  • длинные красивые ноги;
  • střední nebo vysoký růst;
  • неширокие бедра;
  • ploché hýždě;
  • узкие покатые плечи;
  • Dlouhý krk;
  • dostatečně bujný hrudník;
  • vysoký pas;
  • plné ruce;
  • выпуклый живот.

Miniaturní dámy tohoto typu jsou vzácné. Vyhublým pasem se nemohou pochlubit ani štíhlé dívky, které netrpí nadváhou. Vizuálně se téměř neprojevuje, břišní svaly jsou slabé. „Jablíčkové“ ženy se přitom mohou právem pyšnit dlouhýma nohama a štíhlými boky. Celulitida v dolní části těla se špatně projevuje, ale při přibírání na váze se mohou objevit ošklivé strie v oblasti břicha a paží.

I velmi štíhlé dívky tohoto typu mají slabě definovaný pas a slabé břišní svaly.

Ženy-“jablka” mívají nadváhu. Kila navíc se koncentrují v horní a střední části těla. Pas se rozmazává, po stranách se objevují válečky, žaludek se zvětšuje a klesá. Hrudník se stává velkolepějším, paže a krk ztrácejí své půvabné obrysy. Nohy a boky přitom zůstávají dlouhodobě štíhlé. Pokud ztloustnou, objem se rovnoměrně zvětší.

Dívky s kulatou postavou a slabě definovaným pasem mohou vypadat velmi atraktivně, ale pouze za předpokladu, že budou neustále kontrolovat svůj jídelníček a mají dostatečnou fyzickou aktivitu. Mnoho hvězd má postavu ve tvaru jablka, jako je Britney Spears, Jessica Simpson, Kate Winslet a Drew Barrymore.

Dieta a cvičení pro štíhlou siluetu

Женщины с фигурой типа «яблоко» очень быстро набирают вес. При этом проблемой становятся не только калорийные продукты, но и блюда, вызывающие вздутие живота. Чтобы обрести плоский пресс, из меню придется исключить дрожжевой хлеб и выпечку, газированные напитки и промышленные соки, сладкие фрукты, бобовые, белокочанную капусту. Идеальное меню должно базироваться на продуктах, богатых клетчаткой: зеленых овощах, цельнозерновых крупах. Полезны обезжиренные кисломолочные продукты, улучшающие пищеварение. Питание должно быть сбалансированным, переедание исключено.

Týdenní vážení pomůže kontrolovat váhu. S přidáním 2-3 kilogramů je naléhavé jednat a omezit obsah kalorií ve stravě.

Если имеется склонность к отекам, нужно отказаться от солений, консервов, копченостей. Избежать вздутия живота поможет правильный питьевой режим. Вместо крепкого чая и кофе лучше пить чистую воду, настои трав, ромашковый и зеленый чай, несладкие домашние морсы.

Při výběru cviků se musíte soustředit na posílení svalů břicha, paží, zad, zadní strany stehen. Doporučuje se zahrnout do denního komplexu:

  • točení vpřed a vzad na podlaze, židli nebo fitballu;
  • plank póza na loktech nebo natažených pažích;
  • zvedání nohou a boků v poloze na břiše a sezení na židli;
  • střídavě zvedat nohy z důrazu na kolena.
READ
Spolehlivý způsob péče o vlasy s přírodním kakaem

Dechová cvičení pomohou zmenšit objem břicha a shodit přebytečná kila. Všechna cvičení se provádějí po hlubokém nádechu a úplném výdechu se zadržením dechu. Komplex netrvá déle než 15 minut, ale musíte to dělat denně. Užitečné a kardio zátěže alespoň 3x týdně. Cvičení v posilovně, jogging, rychlá chůze jsou možné.

Jedním z nejlepších cviků na břicho je pozice prkna.

Jak se oblékat: pravidla šatníku

Hlavním problémem postav ve tvaru jablka je naprostá absence pasu a vypouklé břicho. Tento nedostatek pomohou skrýt volné tuniky, halenky v selském stylu, rovné podlouhlé topy z tlustého úpletu. Aby postava nevypadala příliš objemně, je lepší kombinovat široké halenky s přiléhavým spodkem: těsné nebo rovné kalhoty, úzké sukně. Při výběru oblečení stojí za zvážení, že horní a spodní část se může lišit velikostí. Například pro sukni velikosti 46 si budete muset koupit bundu 48 nebo dokonce 50.

В базовый гардероб стоит включить и платья. Зимой можно носить свободные модели, напоминающие удлиненный свитер. Отвлечь внимание от проблемной зоны помогут объемные воротники и рельефные вертикальные узоры. Самый лучший вечерний наряд – длинная туника в сочетании с узкими брюками или короткое платье прямого покроя. Его можно дополнить широким воздушным шарфом или палантином с эффектной вышивкой. Вертикальные линии вытягивают силуэт и скрывают отсутствие талии.

Выбирая пальто, можно отдать предпочтение модным фасонам оверсайз или овал. Идеальная длина – до колена или чуть ниже. Пуховики и куртки не должны быть слишком объемными и короткими. Лучший вариант – прямые модели, закрывающие бедра. Возможны крупные детали вроде капюшона или фантазийного воротника, но большие накладные карманы нежелательны.

Skvělé oblečení pro dívky s postavou “jablko” – kvalitní džíny. Mohou být rovné nebo přiléhavé, mírně rozšířené nebo zúžené. Nekupujte pytlovité modely, udělají postavu beztvarou. Džíny lze doplnit volnou halenkou, dlouhou vestou, kardiganem z upnutého úpletu. Neměli byste je nosit s upnutými topy, které zdůrazňují nejvíce nevýhodnou část těla.

Скрыть объемный живот помогут свободные платья и удлиненные жакеты.

Při vytváření letního šatníku byste si neměli vybírat věci s velkými jasnými potisky nebo malými tištěnými vzory. Monochromatické sady vypadají mnohem elegantněji. Skrýt bříško pomohou volné tuniky s etnickým vertikálním vzorem doplněné ladícím šátkem. Namísto upnutých outfitů s úzkými ramínky si oblékněte letní šaty ve tvaru A se širokými ramínky a zapínáním shora dolů. Šaty a topy s bandeau živůtkem, které činí trup beztvarým, jsou kategoricky kontraindikovány. Mnohem krásnější vypadají trička s trojúhelníkovým výstřihem. Majitelky bujných prsou mají velmi hluboký výstřih, odvádějící pozornost od vypouklého břicha.

Пышная грудь требует надежной поддержки в виде качественного бюстгальтера. Очень важен удобный крой и широкие бретели, снижающие нагрузку на спину.

Лучший фасон купальника – спортивный с высокими вырезами на бедрах и утягивающей вставкой на животе. Предпочтительны темные сложные цвета, гармонирующие с оттенком кожи. Светлых и набивных моделей лучше избегать. Не подойдут и узкие бикини. При выпуклом животе стоит примерить комплекты-танкини с удлиненной майкой или формирующие купальные платья из плотной лайкры.

READ
Co nosit s červenými botami: fotografie, příklady barevných kombinací

Při výběru doplňků byste se měli podívat na dlouhé šátky a štoly: bavlnu a hedvábí, pletené nebo tkané. Nejlepší možností jsou šátky ladící s oblečením, prodlužující a protahující postavu. Nepostradatelným doplňkem je taška. Malé batohy a spojky nejsou vhodné pro zástupce tohoto typu. Stojí za to opustit široké opasky a opasky s chytlavými přezkami. Pokud oblek vyžaduje doplněk, měli byste zvolit úzký diskrétní pásek a nosit jej mírně spuštěný k bokům.

Obecně je typ postavy jablko považován za nepříznivý pro ženy. Náhodou je hubený pas snem mnoha a s takovou postavou je nerealizovatelný. Obezita typu „jablko“ je považována za jeden z faktorů vzniku infarktu a jsou zde problémy s estetikou těla.

Co dělat a je možné v krátké době odstranit žaludek? Ve skutečnosti zde nejsou žádná tajemství a životní hacky. Budete muset hubnout obvyklým zdravým způsobem, pomalu a bez vymýšlení tajných diet a dalších velmi důležitých, ale nefungujících věcí. Pravda, téměř každá dívka vám bude tvrdit opak. Opravdu, v naší době každý program uklízení stravy a tréninku tvrdí, že je „všelékem na žaludek“.

tip-figuryi-yabloko-kak-pohudet-v-zhivote

Hlavní charakteristiky tohoto typu postavy

O obrázku typu „jablko“ mluvíme, pokud:

  • у девушки достаточно тонкие ноги и узкий таз. Речь идет не об объеме бедер, а именно о расстоянии между тазовыми костями. Объем бедер определяется и мышечной массой тоже, а не только одним этим расстоянием;
  • при этом женщина имеет большой живот, или, если лишний вес не существенен — не видит рельефа мышц брюшного пресса, как бы она ни занималась. От природы строение такое, что жир откладывается именно на животе и спине, а руки при этом тоже остаются тонкими;
  • hrudník může být velký i ne, je to individuální, i když mnoho módních a beauty zdrojů tvrdí, že právě hrudník je „silnou stránkou“ tohoto typu postavy, a právě to je třeba zdůraznit.

Typ těla, délka kosti, místo úponu a délka svalu jsou dány geneticky. Nemůžeme s tím nic dělat. I když oprava postavy je možná. Vždy operujeme s parametry svalové hmoty, tělesného tuku a svalového tonusu, pokud chceme vědět, jak zlepšit postavu sportem.

На самом деле, живот начинает выпирать еще в подростковом возрасте, и даже если лишнего веса нет и живот и ожирение по типу яблоко не сформировалось, талию при таком типе телосложения мы видим редко. Потому искать виновных тут не стоит. Девушка может относительно правильно питаться и даже тренироваться, и поддерживать высокий уровень физической активности, но фигура все равно будет такой. Чтобы она стала другой, необходимо пройти достаточно много стадий преобразования.

READ
Dokonalý tlak a korekce boků a hýždí

Existují nějaké rysy hubnutí s postavou „jablka“?

Expert na fitness dietu a MD L. McDonald píše, že rysy hubnutí žen jsou následující:

  1. tuk z problémových partií odchází jako poslední, protože ženy jsou geneticky naprogramovány tak, aby měly v případě těhotenství určitou „rezervu“. To bylo potřeba v době, kdy nutriční nedostatky nebyly ničím neobvyklým, a zůstalo nám to dodnes, protože. změna evolučního programu je dlouhý proces a naše těla si prostě nestačila zvyknout na to, že potraviny skladujeme v lednici, a ne na bocích a břiše;
  2. Je těžké „vytáhnout“ poslední tukové zásoby ze stejného břicha. A žádné speciální cvičení neodpoví na otázku: “Jak zhubnout pro jablko za poslední 2 kg.” Budete potřebovat nejen cyklickou dietu s poměrně nízkým příjmem sacharidů a periodickým „zatěžováním“, ale také seriózní program silového tréninku. Kardio by si také mělo najít místo v programu, ale ne tak důležité, jak si myslíme. Aktivní člověk to nemusí dělat vůbec, ale pokud vynecháte posilovnu, metabolismus se nezrychlí;
  3. žádné tajné zeleninové diety a konzumace určitého druhu jídla nefunguje. Jablečná dieta je komerční mýtus.

А особенности именно программы похудения для женщин совсем другие. Вы должны настроиться на долгий процесс. Можно, конечно, сбрасывать и по 2 кг в неделю, но это не даст ничего в плане эстетики. На выходе мы получим ноги-спички, руки-веточки и маленький дряблый животик, достаточно активно «выдающийся» в центре тела. В общем, все то же самое, но меньше объем — это не выход.

Musíte myslet ne na váhu a ne na to, že máte typ postavy jablko, ale na spalování tuků. Protokoly spalování tuků se liší podle toho, jak velkou nadváhu má člověk, a ne podle toho, jak přesně jsou tukové zásoby lokalizovány.

pravilnoe-pitanie-dlya-tipa-figuryi-yabloko

Похудение для лиц с ожирением: диеты по типу «яблоко»

Как убрать большой живот? Питание строится по ограничительному принципу. Создается дефицит порядка 500 ккал при помощи одной только диеты. Обычно табличные значения не работают в этом случае потому, что метаболизм адаптирован под текущие особенности питания. Условно, вы должны посчитать свой «приход» калорий в течение недели-двух и вычислить средненедельную цифру, а от нее отнять 500 ккал.

Deficit vzniká omezením (nebo lépe vyřazením) sladkostí, cukru v nápojích a jídlech, ale i všech polotovarů, margarínu a dalších zdrojů „prázdných kalorií“. Berte jídlo jako zdroj vitamínů, minerálů a vlákniny a nejezte příliš mnoho „prázdného“ jídla, které neobsahuje nic užitečného.

Из круп рекомендуется гречка, овсянка, коричневый рис и бобовые, в первую очередь. Если нет предрасположенности к диабету периодически можно есть и белый рис, пшеницу, кукурузу и полбу, а также макароны в небольших количествах, но они не должны быть основой рациона.

READ
Pressoterapie: indikace k postupu

Protein je ve stravě obézních jedinců nesmírně důležitý. Doporučuje se 1-1 g bílkovin. Nižší hodnoty jsou vhodné pro ty, kteří necvičí, nebo provozují pouze aerobní cvičení nebo domácí gymnastiku bez zátěže. Horní – pro ty, kteří navštěvují posilovnu. Bílkoviny by měly pocházet z kompletních zdrojů – maso, ryby, kuřecí prsa, nízkotučné mléčné výrobky a vejce. Neměli byste „sníst“ celou normu bílkovin s luštěninami, sójou a jinými rostlinnými zdroji, ale určitou část lze s takovým jídlem pravidelně konzumovat. Zdroje bílkovin jsou vařené, dušené, pečené v alobalu a pytlované a grilované bez omáček, ale ne smažené na oleji a strouhance. Pokud jíme venku, vybíráme jídla s minimem zálivek, dresinků a pečeně.

Овощи в рационе должны быть обязательно, минимум — 500 г в день, это необходимо для нормального пищеварения, а оно — залог того, что живот будет «сдуваться» достаточно быстро. Дополнительно можно съедать пару фруктов на перекус.

Dietní tuky nelze vyloučit. Měly by se konzumovat v objemu 1 g nebo o něco méně na kilogram aktuální hmotnosti. Přibližně 20 % získáváme z mléčných tuků másla, stejně jako tuků nacházejících se v mase, a asi 80 % z ořechů, tučných ryb a rostlinných olejů lisovaných za studena.

Dieta pro postavu jablka na týden (schéma):

  • Snídaně: porce obilovin ze seznamu, porce bílkovin, porce tuků.
  • Druhá snídaně: porce zeleniny, porce bílkovin.
  • Обед: порция круп из списка, порция белка, порция жиров.
  • Svačina: ovoce ze seznamu, ořechy nebo semínka.
  • Večeře: porce bílkovin, porce zeleniny, porce tuků.

Важно: не менее 30 мл чистой воды в сутки на кг веса, не более 2 порций чая или кофе, контролировать употребление соли, исключить готовые приправы с глутаматом и солью, можно заменить 2 фрукта в неделю на зефир, пастилу, мармелад, если есть тяга к сладкому. Рекомендуется добавить отруби к последнему приему пищи, чтобы убрать чувство голода.

Přibližně taková výživa pro postavu jablka vám pomůže zhubnout a nepoškodí vaše zdraví.

Cvičení a cvičení pro tvar jablka

Doma je pro začátečníka poměrně obtížné odstranit žaludek samostatně. Důvodem není to, že tělesný tuk je „tvrdohlavý“, ale to, že dělá nesprávné pohyby. Pro “odstranění žaludků” je znázorněna tzv. stabilizace středu těla. A to znamená, že musíme posilovat nejen přímý (kroucení), ale i příčný břišní sval. Kromě toho vyvážená práce na všech svalech těla pomůže změnit postavu.

Příčný břišní sval pracuje v takových cvičeních, které na první pohled vůbec nesouvisí s prací tisku:

  • dřep, dřep s lehkou tyčí nad hlavou. Musíte udělat hluboký dřep, ohýbat se nejen v kolenou, ale také v kyčlích;
  • приседы в ножницы, или то, что у нас называют «выпадами»;
  • prkna, stojany s důrazem na ponožky a předloktí;
  • kliky z podlahy s ponožkami;
  • подтягивания на низкой перекладине, когда спина параллельна полу;
  • kroucení se zataženou přední břišní stěnou, které se cvičí v pilates.
READ
Recenze vlasových masek od značky Avon

Вывод достаточно прост. Если вы ничего не знаете о спорте, но мечтаете стать стройной — идите в зал. Женская фигура только улучшится от тренировок с умеренными отягощениями. Нет возможности? Программа тренировок может быть такой:

  • několik měsíců lekcí jakéhokoli programu Pilates na břicho nebo Pilates na hubnutí. Jsou tam prkna a kliky a ukazuje, jak zatáhnout žaludek, aby se zpracoval příčný břišní sval;
  • několik měsíců s programem, jako je 6 Week 6 Pack, nebo jakýkoli jiný podobný program. Tady jde o to, že se naučíte pracovat s lehkými činkami a dělat různé cviky na střed těla. Navíc tento konkrétní program poskytuje dobrou aerobní zátěž;

  • пара месяцев с любой программой, которая находится по словам HIIT Abs. Это те же скручивания и планки, но чередуемые в интервальном режиме с аэробными упражнениями и силовыми движениями.

Promyšlený přístup vám pomůže správně cvičit. Nejprve se podívejte na video od začátku do konce, věnujte pozornost technickým vlastnostem a teprve potom – pracujte. Udělejte si rozvrh dne, ve kterém určitě bude trénink. Střídejte své video aktivity s aerobními aktivitami, jako je chůze, běh, jízda na kole. Udělejte si video trénink a den procházky, pracujte důsledně a za pár měsíců uvidíte změny.

Dělejte kosmetická ošetření

Стройная без спорта? Такого не бывает, тело по форме изменится незначительно, если только делать процедуры и не заниматься физическими нагрузками систематически. Из салонных процедур наиболее быстрый эффект дают лимфодренажный массаж и кавитация. Первый способствует выводу лишней жидкости, и за счет этого — уменьшению объема, вторая — способствует сжиганию жира в проблемных зонах. Процедуры эффективны, если делать их курсом от 12 штук и позволяют избавиться от жировых отложений достаточно быстро, но малоэффективны, если человек не соблюдает диету. Впрочем, об этом вам расскажут в любом салоне.

Из домашних лучше всего сконцентрироваться не на разогревающих обертываниях, а на том, что помогает улучшить микроциркуляцию и избавиться от стресса. А это у нас контрастный душ и ванны с морской солью. Делайте утром по 30 секунд обливания почти горячей и почти ледяной водой, чтобы разбудить дренажную систему и улучшить кровообращение, а вечером в течение получаса расслабляйтесь в теплой ванне с килограммом соли.

Najděte si tělové mléko, které hydratuje a pravidelně ho aplikujte, aby byla vaše pokožka krásná. Nalaďte se na pozitivní, dopřejte si dostatek spánku a svého cíle určitě dosáhnete!

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: