Dieta Victoria Beckham: Tři možnosti menu

Autor: Alla Fedorčenko
Praktikující endokrinolog-nutriční specialista pro zdraví a mládí, diabetes, štítná žláza, obezita, hubnutí a harmonie.

Jaké je tajemství hubnutí skutečné ikony stylu Victoria Beckham? Jaká jídla jí? O všech jejích dietách se dozvíte zde!

Dieta Victorie Beckham je právem považována za nejoblíbenější dietu krásné poloviny lidstva. Slavná modelka, návrhářka a zpěvačka má nejen nejobdivovanějšího muže světa, ale také vynikající štíhlé tělo. Je také matkou čtyř dětí.

V mnoha ohledech jí pomáhají nejen přírodní data. Victoria Beckham přiznává, že je velkou fanynkou diet. Slavná dáma identifikuje tři hlavní diety, které považuje za nejideálnější.

Dieta #1: Sashimi a bobule

Podstatou diety je jíst velké množství ryb ve formě sashimi, dále ovoce, bylinky a zelený čaj. „Sashimi“ se nazývá syrové kousky rybího filé, jsou bohaté na vitamíny, fosfor, zinek, draslík, mastné kyseliny a další tělu prospěšné látky. Je zvykem jíst sashimi spolu s malým množstvím sójové omáčky nebo nakládaného zázvoru kdykoli, ale ne večer. Victoria v rozhovoru opakovaně řekla, že odmítá večeři a může si dovolit jen sklenku vína a fazole a mořské řasy se staly její oblíbenou zeleninou.

I přes velké množství sushi gurmánů vám konzumace syrových ryb nemusí být po chuti. Navíc je taková strava nebezpečná: ne každá japonská restaurace může poskytnout skutečně bezpečný a vysoce kvalitní produkt. No, pokud se přesto rozhodnete, pak se doporučuje kousky syrové ryby před použitím povařit nebo alespoň ošetřit kyselinou octovou.

Dieta číslo 2: “Sparing”

Tento způsob, jak rychle a dlouhodobě zhubnout, má oproti předchozímu řadu výhod: jíst smíte 4x denně. Jeho další přednosti: vyváženost a dostatečné množství vitamínů, bílkovin, tuků a minerálních látek.

Snídaně: pár opečených toastů, zelený čaj bez cukru.

Oběd: ovocný salát (kromě banánů a hroznů). Beckham preferuje použití více citrusových plodů, protože jsou bohaté na vitamíny a otupují pocit hladu.
oběd: 200 g vařeného kuřete (prsa) + porce dušené zeleniny na ozdobu (jíst bez omáčky).

večeře: zelenina (dušená nebo smažená), plátek sýra, krevety, zelený salát.

Dieta by neměla trvat déle než 3 dny, protože se nejedná o plnohodnotnou dietu, ale pouze o „expresní hubnutí“. Čtvrtý den Viktorie radí pročistit střeva následujícím nápojem: neperlivá minerální voda a čerstvě vymačkaná grapefruitová šťáva. Musí se pít dvakrát denně.

READ
Peplum sukně je skvělý způsob, jak skrýt nedostatky postavy

Dieta číslo 3: Pára

Beckham nabízí i třetí verzi hubnutí, jejímž smyslem je napařovat všechny produkty. A můžete jíst téměř všechno! Proč pro pár? Protože právě tímto způsobem vaření se lze vyhnout mnoha kaloriím – koneckonců nemusíte přidávat olej. Jídlo v páře si navíc zachová všechny vitamíny a živiny, které by se při vaření nebo smažení na pánvi jistě „ztratily“. Již několik dní po takové dietě můžete vidět působivé výsledky: ztráta nadbytečných kilogramů, žádná letargie a únava, zlepšená pleť a zvýšený tělesný tonus.

Podle Victorie je nejlepší používat ryby a mořské plody. Nezapomínejte na minimum soli a cukru při vaření a také na časté používání zeleného čaje. Navíc frakční výživa a cvičení: hubené tělo přece nelze nazvat štíhlým a fit zároveň.

Vyberte si nejlepší způsob, jak se stát krásnou, ale udělejte to pouze bez ohrožení svého zdraví!

Manželce slavného britského fotbalisty Davida Beckhama Victorii se daří skloubit aktivní práci módní návrhářky a televizní moderátorky se svým osobním životem – v roce 2011 porodila své čtvrté dítě. Dieta Victoria Beckham 5 hrstí je nutriční technika navržená přímo pro ni, která pomohla obnovit harmonii po těhotenství a porodu.

V dietě pěti hrstí jsou nesrovnalosti: mnozí věří, že tento název diety souvisí s velikostí porcí u každého jídla. Jiní vysvětlují podstatu diety tím, že porce proteinového pokrmu (tuňák, vařené nebo pečené maso, krevety, drůbež, krůtí maso, míchaná vejce) by se vám měla vejít do dlaně. Listovou zeleninu a neškrobovou zeleninu lze konzumovat v neomezeném množství. Tuky ve stravě zastupují ořechy a rostlinný olej na zálivku salátů. V každém případě je to pět jídel s vysokým obsahem bílkovin. Jak je vidět, dieta je vyvážená a Victoria na ní vydržela dva měsíce, během kterých postupně zhubla 5 kilogramů.

Každý ví, že Victoria Beckham je fanouškem diet a pečlivě sleduje svou váhu. Čtyřiačtyřicetiletá matka čtyř dětí má díky svému odhodlání, správné výživě a neustálé fyzické aktivitě skvostnou postavu: její výška je 163 cm a váha 45 kg. Mnozí jí vyčítají, že přehnaně holduje dietám, její postavu považují za anorektičku. Její show v roce 2018 byla kritizována za propagandu anorexie, a model, který si vybrala – pro přílišnou hubenost. Na základě mezinárodní klasifikace podváhy má Beckham podváhu, ale ne anorektičku. Je výrazná astenička (má křehkou postavu), hlídá si své zdraví a dodržuje dietu.

READ
Evropská manikúra: co to je, broušená a neomítaná technika, domácí technologie

Po ní je pojmenována také čajová dieta a zásaditá dieta. Není to však známo kvůli tomu, že je vyvinula ona, nebo kvůli tomu, že se jich držela. V současnosti je módní návrhářka vyznavačem vegetariánství. Několikrát týdně chodí do posilovny a věnuje se jógosofii, což je kombinace jógy a aerobního cvičení, například střídající se s běháním. To vše pomáhá udržovat fyzickou i psychickou kondici.

Základní dietní pravidla

  • Dokončení do 1-2 týdnů.
  • Zlomkově 5 jídel denně – 3 hlavní jídla a 2 svačiny (ořechy, ovoce).
  • Použití malých porcí.
  • Výživa s vysokým obsahem bílkovin (kuřecí vejce, mořské plody a ryby, tvaroh, maso, drůbež).
  • Komplexní sacharidy – jakákoli zelenina a bylinky, ovoce.
  • Poměr bílkovin a zeleniny v denní stravě je 1:4.
  • Ořechy a olivový olej jako zdroje tuků.
  • Vaření v páře, grilování, pečení, vaření.
  • Použití tekutiny v dostatečném množství: minerální voda, bylinné čaje, odvary ze zeleniny, čerstvě vymačkané šťávy. Ráno a večer můžete pít černé a zelené čaje.
  • Stravování do 19:00.
  • Omezení soli (na jejím místě – chilli), úplné odmítnutí cukru, tučné uzené klobásy, rychlé občerstvení, polotovary, moučné výrobky, alkoholické nápoje.

Pokud dodržujete dietu podle první možnosti (není více než hrstka potravin na jídlo), můžete ji držet ne déle než 1 týden, protože obsah kalorií v denní stravě je výrazně snížen. Všechny diety s nadměrně nízkým obsahem kalorií jsou pro tělo stresující a jejich dlouhodobé dodržování vede ke zpomalení. metabolismus a zpomalení a dokonce zastavení hubnutí. Tuto možnost můžete opakovat až po 2 měsících. Druhou variantu, kdy je proteinový produkt omezen na velikost hrsti, ale není omezena konzumace zelené zeleniny a bylinek, lze dodržovat dlouhodobě. Hubnutí v tomto případě bude pomalejší.

Pro uložení dosaženého výsledku se doporučuje dodržovat jednoduchá pravidla:

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: