Francouzská dieta – nejkratší cesta ke kráse

Francouzská dieta je oblíbená mezi ženami z různých zemí, protože má pozitivní účinek v co nejkratším čase a je relativně snadno tolerovatelná. Existuje několik druhů tohoto potravinového systému pro různé účely a každý z nich je atraktivní svými vlastními výhodami.

pravidla diety pro krásu

1) Pijte více tekutin. Čerstvě vymačkané šťávy obsahují mnoho užitečných složek. Vodu lze pít v neomezeném množství. Černý a zelený čaj lze nahradit čajem bylinkovým.

2) Do jídelníčku určitě zařaďte potraviny s přírodními antioxidanty: brusinky, jablka, rajčata, granátové jablko,

kosmetická dieta

3) Omega 3 mastné kyseliny jsou nezbytné pro naše mládí a krásu. Obohaťte svůj jídelníček o mořské plody.

4) Nezapomínejte na vitamín E. Vejce a rostlinné tuky by měly být na jídelníčku denně.

5) Použijte barevné ovoce.

6) Úplně odstraňte cukr.

7) Nejezte před spaním a nepřejídejte se, porce by neměly být velké.

Vyřaďte housky, koláče – všechny muffiny.

9) Vyhýbejte se stresu.

Blok: 2/3 | Počet znaků: 689
Zdroj: https://healthilytolive.ru/put-k-strojnosti/dieta-molodosti-i-krasoty.html

Podstata francouzské stravy

Jednoduchost a výživná strava jsou hlavními přednostmi diety. Umožňuje vám jíst chutně, nemít hlad a zároveň ztratit až 8-10 kilogramů za pár týdnů. Proteinová dieta díky minimálnímu příjmu sacharidů rychle spaluje tělesný tuk a posiluje hormonální systém. Svaly, kůže, vlasy a celá silueta postavy proto neztrácejí na atraktivitě.

Výsledek diety vydrží po dlouhou dobu. Po 14 dnech diety se ztracená kila brzy nevrátí. Pro konsolidaci je důležité udržovat rovnováhu mezi kvalitou a množstvím potravin po dobu šesti měsíců. Zdravé stravování ráno a večer, racionální pitný režim, schopnost vyrovnat se s přejídáním během svátečních hodů vyžadují pořádnou práci na sobě.

esence francouzské stravy

Následujte příklad Francouzů: večeře pro ně není jen dalším jídlem, ale časem duchovního odpočinku a společenství.

Dostupnost. Na rozdíl od svého původu dieta postrádá na jídelníčku pařížskou šik. Produkty jsou dostupné: lze je snadno najít v supermarketech a stáncích na trhu. Ceny neublíží vaší peněžence. A vaření dietních pokrmů nezabere mnoho času a úsilí.

Kdo řekl, že je třeba pouze „sedět“ na dietě? Francouzská technika má nízký obsah sacharidů. Je ideální pro aktivní život: cvičení v posilovně, tanec, cvičení v bazénu. Pro debutující sportovce je lepší začít v malém. Ráno – několik minut intenzivního cvičení, odpoledne – chůze a další základní cvičení poskytnou svalovou úlevu expresivitu.

READ
Bolest zubů: jak rychle odstranit akutní a těžké doma

Dieta francouzských žen

Jídelníček je sestaven s ohledem na nutriční hodnotu jednotlivých složek a jejich kombinaci. Proteinová dieta zahrnuje následující potraviny:

  • Nízkotučné druhy masa a drůbeže (hovězí, telecí, krůtí, kuřecí);
  • Zelenina (bez obsahu škrobu);
  • Mořské plody
  • Chléb (celozrnný);
  • Mléčné a kysané mléčné výrobky;
  • Ovoce (výhradně kyselé a polosladké);
  • Voda, čerstvě uvařená káva, ovocné šťávy, odvary a čaj;
  • Čerstvé zelené.

seznam francouzských dietních potravin

Ve francouzské dietě jsou zakázány následující potraviny:

  • Potravinářské přísady (včetně cukru a soli, různých omáček);
  • Konzervovaná, uzená a smažená jídla;
  • Cukrovinky;
  • Alkoholické nápoje, kakao;
  • Zelenina s vysokým obsahem škrobu (brambory, cizrna, kukuřice, pohanka, rýže, luštěniny: hrách, fazole).

Tato skupina také zahrnuje všechny jednoduché (rychlé) sacharidy:

  • Ovoce (hrušky, broskve, hrozny);
  • Bobule (maliny, brusinky, ostružiny);
  • Perlivé nápoje;
  • Zlato.

Dieta menu v 7 dnech

Francouzská dieta je navržena na 14 dní. Zde je menu na týden (druhý týden – opakujte ode dne 1).

francouzské dietní menu

  • Ráno vypijeme šálek silné čerstvě uvařené kávy;
  • K obědu jíme pár vařených vajec, salát, jedno rajče;
  • Večeříme s listy salátu a vařeným hovězím (nebo telecím).
  • Ráno kávu doplníme malým přípitkem;
  • Večeříme s telecím;
  • Den završí vařená klobása a salát.
  • Ráno jíme čerstvý toust a pijeme espresso;
  • Oběd: rajče, mrkev (pečená nebo lehce smažená), jako dezert – mandarinka;
  • K večeři: pár vařených vajec, salát a vařená klobása (šunka).

menu na každý den

  • Snídáme kávu a toust;
  • Obědváme s mrkví (jako ve středu – pečená nebo lehce smažená), jedním vařeným vejcem, sýrem (tvrdé druhy);
  • Večeříme s ovocem, kefírem.
  • Ráno – strouhaná mrkev v kombinaci s citronovou šťávou. Zpestří obvyklou snídani;
  • K obědu – ryby a rajčata;
  • Vařené hovězí končí pracovní den.
  • Ráno – obvyklá káva;
  • Obědváme kuřecí prsa a salát;
  • Telecí maso – na večer.
  • Ráno pijeme tonikový zelený čaj s malým plátkem citronu;
  • K obědu – telecí maso, jako dezert – grapefruit nebo pomeranč;
  • První týden diety absolvujeme vařenou klobásou.

cesta ven z francouzské diety

Dietní menu není založeno na více než 100 g sýrů, masa a rybích výrobků. Vařená klobása, pokud je to žádoucí, může být nahrazena šunkou. Čaj a kávu připravujeme bez přidání cukru. Během dne musíte vypít 1,5-2 litry nesycené vody. Optimální čas na večeři je 6-7 hodin.

READ
Juvia s Place Návod na make-up palety Zulu

Tajemství harmonie francouzských žen

Ženy po celém světě sní o tom, že budou vypadat jako Francouzky a budou mít stejné zvláštní kouzlo. Hlavní tajemství jejich harmonie:

  1. Více jim jde o ukojení emocionálního hladu než o hlad fyzický. Francouzky neustále hledají duchovní jídlo: pozitivní dojmy z návštěvy divadla, kina, opery, setkání s blízkými, nakupování atd.
  2. Francouzské ženy mají mnohem menší pravděpodobnost, že budou mít problémy se sebevědomím a považují se za „takto ne“. V tomto ohledu se téměř nikdy nepouštějí do „předělání“ s ostrými omezeními a přísnými pravidly. Nezaměřují se na zákazy a neuvažují o jejich dodržování. V tomto ohledu nemají poruchy, které přecházejí v prodlouženou podvýživu. Pokud Francouzka opravdu chce dort, půjde ho sníst s velkou chutí, ale jednou týdně.
  3. Hojnost zeleniny – čerstvé, syrové, dušené – Francouzi jí jedí hodně.
  4. Schopnost užít si okamžik – mentálně Francouzi nemají sklony spěchat, rozčilovat se a dělat 100 věcí zároveň. Pomalu a klidně přijímají potravu, důkladně ji žvýkají a vychutnávají si ji.
  5. Sebeláska – Francouzka promění každý nedostatek ve ctnost a nestydí se za to. Vyhnete se tak běžnému problému, jako je „zasekávání“ negativních emocí. Také sebeláska vymýtí sebemrskačství, v souvislosti s nímž ženy v jiných zemích často přenášejí.
  6. Denní rutina – většina Francouzek jí ve stejnou dobu. To pomáhá zlepšit metabolismus.
  7. Kvalitní sýry – na závěr každého jídla často dávají místo dezertu talíř s ovocem a sýrem. Nepřítomnost cukru a množství užitečných stopových prvků jako chutné pochoutky je jedním z hlavních tajemství harmonie.
  8. Dobré víno – sklenka kvalitního bílého nebo suchého vína pomáhá zlepšit trávení, složení krve a zrychlit metabolismus.

Recenze

Vážení čtenáři, váš názor je pro nás důležitý! Svůj názor na francouzskou dietu můžete zanechat v komentářích, váš názor bude užitečný pro ostatní uživatele webu!

Kate:

O vztahu Francouzek k jídlu jsem slyšela už dávno na jednom z tréninků osobního rozvoje. Snažil jsem se zaměstnat něčím zajímavým: lekcemi kreslení, čtením knih, sportem, aby toto zaměstnání nasytilo můj vnitřní svět a nebyla touha vyplňovat vnitřní prázdnotu jídlem. Bylo to hlavní vítězství nad sebou samým – vypracovat si sebekázeň a být neustále zaneprázdněný. Z praktického hlediska jsem začala jíst velkou porci zeleniny při každém jídle, vyloučila škrobová jídla a sladkosti, ale postupně. Zhubla 28 kg za šest měsíců. Spolu se zlepšením postavy provází úspěch jak kariérní, tak osobní život.

Přístav:

Nevěděl jsem, že je to francouzská dieta – 3 dny na vodě, ale už jsem to 4x pozoroval pro jistotu. Ale vždy se výsledek (3-4 kg) vrátí úplně, někdy i více zvýšený. Zkusím jiné monodiety, váha se může zpozdit.

Konečná fáze diety

Výživa podle francouzské metody by se neměla zastavit přesně po 14 dnech. Tělo je zvyklé na proteinovou stravu a minimální obsah sacharidů. Chcete-li konsolidovat výsledek, postupujte podle těchto jednoduchých doporučení:

  • První dva týdny po dietě postupně zavádějte obiloviny na vodě (bez cukru) a fermentované mléčné výrobky;
  • Zpestřete polední menu zeleninovými dušenými pokrmy, lehkými polévkami, kastrolami, kompoty, čerstvými šťávami;
  • Snažte se večer nepřejídat. K vařenému masu nebo drůbeži přidejte lehký zeleninový nebo ovocný salát, tvaroh a omeletu z pár vajec;
  • Jezte málo, ale často. Dopřejte si druhou snídani a odpolední svačinu s kouskem sýra, čerstvým ovocem, müsli, jogurtem;
  • Pro zdraví těla se snažte držet půst dvakrát do měsíce.
READ
Tenisky červené, zelené, růžové, modré, hnědé, šedé, béžové, stříbrné - co na sebe?

Video

Francouzský dort jako dezert

Samy Francouzky vtipně nabízejí pro rychlé hubnutí jiné menu: “Ráno – cupcake, odpoledne – cupcake a sex, večer – jen sex.” Dieta nezabrala? Pak zrušte košíček!

francouzský cupcake

Výživa ladných Pařížanů není založena na zákazech. „Jídlo by mělo přinášet radost!“ je jejich motto. Omezování se na stejné muffiny nebo croissanty povede k přejídání. Proto milují a jedí sladkosti, ale kousek po kousku. Co vám brání následovat jejich příklad? Po dlouhé dietě si dopřejte lehký tvarohový muffin s ovesnými vločkami. K jeho přípravě budete potřebovat:

  • Tvaroh (500 g);
  • Ovesné vločky (80 g);
  • pár vajec;
  • prášek do pečiva (1 balení);
  • Cukr (150 g nebo vařit bez něj);
  • Skořice a další přísady – podle chuti.

Ovesné vločky umelte mixérem a tvaroh otřete přes síto – to dodá koláči vzdušnost. V misce smícháme tvaroh a cereálie. Přidejte pár vajec, prášek do pečiva, cukr a voňavou skořici. Ingredience smícháme a nalijeme do dortových forem. Vložíme do trouby předehřáté na 200 stupňů. O půl hodiny později je chutné jídlo hotové. Obsah kalorií v jednom košíčku bude asi 210 kcal.

užitečných rad

Přesné dodržování jídelníčku a rozumný přístup k dietě minimalizuje následující nežádoucí účinky:

  • Porušení gastrointestinálního traktu. Problém je relevantní pro lidi trpící zácpou;
  • Slabost. Nedostatečný příjem tekutin může vést k vyčerpání a závratím;
  • Letargie. Ke zhoršení intelektuálních schopností dochází na pozadí nedostatku sacharidů;
  • Vzhled špatného dechu.

Existují lidé, kterým francouzská dieta pro rychlé hubnutí může poškodit a vyvolat exacerbaci chronických onemocnění:

  • S onemocněním jater, kardiovaskulárního systému a ledvin. Proteinová dieta – stres a další zátěž organismu;
  • S trombózou, dnou a dysbakteriózou – strava je zakázána;
  • Nedostatečná vyváženost jídelníčku, malé množství ovoce a zeleniny – přímá cesta k beri-beri.

Kontraindikace francouzské diety

Francouzská dieta na hubnutí se nedoporučuje starším lidem, teenagerům, těhotným a kojícím ženám. Pamatujte, že cestu k vnější přitažlivosti je lepší začít návštěvou lékaře. Pečujte o sebe a své zdraví.

Váš názor na článek:

Počet bloků: 13 | Celkový počet znaků: 14132
Počet použitých dárců: 4
Informace pro každého dárce:

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: