Jak rychle stáhnout žaludek doma

Ploché vyražené bříško je snem mnoha. Z tohoto důvodu jsou zástupci silnějšího a slabšího pohlaví připraveni trénovat celé hodiny a odepřít si potěšení z kousku dortu nebo pizzy. Aby se objevily dlouho očekávané kostky, musí být přístup komplexní. Důležité je dodržovat zásady zdravé výživy a dopřát tělu pravidelný trénink. Efektivní 10minutové cvičení je perfektním řešením pro lidi, kteří si váží svého času a chtějí vždy vypadat dobře. Cvičte každý den – a brzy budete moci předvést dokonalé břišní svaly.

10minutové cvičení obsahuje 9 cviků. Mezi nimi musíte udělat přestávku 10 sekund.

Osobní péče se značkou VIKING – výběr vysoké kvality pro moderní, mužné a sebevědomé

Hledáte levnou a kvalitní značku kosmetiky pro muže? Značka VIKING dokáže splnit všechny vaše potřeby.

č. 1: most

č. 1: most

Tento cvik procvičuje nejen břišní svaly, ale i záda.

Lehněte si na záda a provádějte krouživé pohyby pánví, nejprve jedním a poté druhým směrem. Nohy jsou ohnuté v kolenou, chodidla jsou na podlaze. Důležité je zaměřit se na udržení břišních svalů v napětí. Přitiskněte spodní část zad k podlaze, vydechněte a zvedněte – vdechněte. Udržujte hrudník a pánev rovně na podlaze. Udělejte 1 minutu.

Chcete-li mít ploché břicho, musíte dodržovat pravidlo 80/20. 80 % jídelníčku by měly tvořit zdravé a zdravé potraviny. 20 % – gastronomické požitky, které si občas můžete dovolit. Důležité je ale pravidelně si dělat čas na fyzickou aktivitu.

#2: prkno křupe

#2: prkno křupe

Toto cvičení trénuje svaly celého těla a dobře pumpuje lis.

Pro správné provedení tohoto cviku se musíte opřít o předloktí a chodidla. Důležité je ale cítit hlavní napětí ve středu těla. Začátečníkům stačí setrvat ve statickém planku minutu a lidé se silnější fyzickou zdatností mohou kroutit tělem i otáčením hrudníku doprava a doleva pomocí šikmých svalů břicha. Aby bylo snazší minutu vydržet, je nutné střídat napětí a uvolnění různých svalových skupin.

Neustálý stres je „nepřítelem“ plochého sportovního bříška. Může za to zvýšená produkce kortizolu – tento hormon přispívá k hromadění břišního tuku.

č. 3: “řetězec”

Jedná se o jeden z nejúčinnějších cviků na přímý břišní sval.

READ
Správná kombinace vysokých bot na obrázku

Lehněte si na záda, pokrčte ruce a položte je na zadní část hlavy. Zvedněte hrudník, napněte lis, ale zároveň by spodní část zad měla zůstat na podlaze. Funguje pouze žaludek, nohy jsou zcela uvolněné. Musíte provést minutu pomalým tempem.

Ve snaze o tisk nevylučujte tuky ze stravy – “dobrý” cholesterol pomáhá bojovat s nadváhou. Zařaďte do jídelníčku avokádo, tučné ryby, ořechy.

#4: švihejte rukama

#4: švihejte rukama

Posaďte se na podlahu, zvedněte nohy a ohněte se v kolenou. Současně nakloňte tělo trochu dozadu, natáhněte ruce dopředu. Roztáhněte ruce do stran a poté tleskněte před hrudníkem. Proveďte 25 – 30 opakování. Nezaklánějte hlavu a držte záda rovná.

Pokud chcete mít ploché břicho, musíte do svého jídelníčku zařadit zelený čaj. Obsahuje katechiny, které bojují proti ukládání tuků.

#5: “Udržujte rovnováhu”

Toto cvičení trénuje koordinaci pohybů a schopnost udržet rovnováhu.

Postavte se na všechny čtyři. Kolena by měla být ohnutá do pravého úhlu a dlaně položte pod ramenní klouby. Zvedněte pravou nohu a levou paži současně z podlahy, narovnejte je a udržujte rovnováhu. Poté opakujte pro opačný pár. Udělejte 25 – 30 švihů s každým párem.

Mnoho lidí při snaze zhubnout dělá tu chybu, že nahrazuje běžné mléčné výrobky těmi beztukovými. Takové produkty však pouze vyvolávají hlad a způsobují nerovnováhu a vůbec nenasycují tělo užitečnými látkami.

#6: švih nohou

#6: švih nohou

Tento cvik může být pro začátečníky náročný, ale stojí za námahu – dobře napumpuje všechny břišní svaly. Zvláště efektivní pro spodní břišní svaly.

Lehněte si na záda, dejte ruce za hlavu. Zvedněte rovné nohy nahoru – chodidla by se měla „dívat“ ke stropu. Spusťte každou nohu střídavě dolů, ale bez dotyku podlahy. Tisk musí být velmi napjatý. Snažte se nekroutit tělo – nohy a břišní svaly by měly fungovat.

Kofein zvyšuje oxidaci tuků a zrychluje metabolismus. Proto ranní šálek kávy pomůže zabránit hromadění tuku v oblasti břicha.

č. 7: prkno s houpačkami

č. 7: prkno s houpačkami

Toto je jedno z nejlepších cvičení pro tisk, které poskytuje maximální efektivitu.

Dostaňte se do pozice prkna na předloktí. Loketní klouby by měly být pod ramenními klouby. Břišní svaly udržujte v napětí, aby se spodní část zad neprohýbala. Zvedněte levou ruku z podlahy a otočte se doleva. Vraťte se do výchozí pozice a opakujte pro druhou ruku. Proveďte 25 – 30 opakování pro každou ruku.

READ
Alerana pro růst vlasů - řada přípravků na růst vlasů od ruského výrobce

Pokud výživa a sport nepomohou zbavit se břišního tuku, měly by být vyloučeny problémy s endokrinním systémem. Porušení jeho práce může vést k hromadění tělesného tuku.

č. 8: “press”

Toto cvičení podporuje tvorbu lisovacích kostek a dobře pumpuje břišní svaly.

Musíte ležet na zádech a zvednout rovné nohy pod úhlem 45 stupňů. Zvedněte hlavu a lopatky, dejte ruce za hlavu. Ohněte nohy v kolenou a přitáhněte je k hrudníku, kolena sepněte rukama. Poté narovnejte nohy a dejte ruce za hlavu. Tisk musí být napjatý.

Žvýkačka vyvolává chuť k jídlu, takže je lepší ji odmítnout, abyste se nepřejídali.

č. 9: “běžecké kolo”

Účinně pumpuje nejen lis, ale také svaly paží, zad a kůry.

Vleže dejte důraz tak, aby dlaně byly pod ramenními klouby. Ujistěte se, že tělo je natažené v jedné linii. Ohněte nohu, přitáhněte nohu k lokti zvenčí a vraťte se zpět. Opakujte pro druhou nohu. Cvičení musíte provádět rytmicky a udržovat dané tempo.

Pro ploché břicho je důležité nastolit dietu a v žádném případě nehladovět. V opačném případě to povede ke zpomalení metabolismu a tuk se bude hromadit aktivněji.

Při sestavování tréninku je důležité pamatovat na to, že žaludek lokálně nehubne. Je potřeba cvičit komplexně, měnit polohu a postupně zvyšovat zátěž a intenzitu. Ujistěte se, že dodržujete techniku ​​provádění – pouze pak budou cvičení co nejúčinnější.

Chcete-li rychleji ztratit břišní tuk, musíte zvýšit svou denní aktivitu: více chodit, nepoužívat výtah a vzdát se častějšího sledování televize ve prospěch chůze.

Cvičení “Wipers” lze provádět každý den, aby pumpovaly břišní svaly. Musíte si lehnout na záda, zvednout nohy a ohnout se v kolenou, roztáhnout ruce do stran. Střídavě prodlužujte kolena v různých směrech a snažte se dotknout podlahy. Při provádění pracují pouze nohy.

Číst dál

Masáž obličeje proti stárnutí: 6 účinných technik

Anti-aging masáž je účinný postup proti změnám souvisejícím s věkem. O nejoblíbenějších technikách v recenzi MedAboutMe!

Jak odstranit vrásky nad rtem: cvičení, masáže, salonní procedury

Objevují se vrásky nad horním rtem? Ukážeme vám, jak se s tímto problémem vypořádat. Pomohou masky, masáže a gymnastika.

READ
Jak nosit sako Chanel

Tajemství péče o obličej a tělo proti stárnutí

Jak se s věkem mění krása? Jak zajistit kompetentní péči o stárnoucí pleť? Poznejte všechna tajemství péče proti stárnutí.

Dětská kosmetika: 17 produktů, které jsou skutečně účinné a bezpečné

Hardwarový strečink proti “profesionálním” problémům se zády

Jaké pomůcky a zařízení pomáhají vyrovnat se s problémy se zády a páteří: tipy a triky od odborníků

10 kosmetických produktů, které nahradí kosmetičku

Pressoterapie a sport: rychlé zotavení, lepší výsledky

Vědci ve svých studiích potvrdili účinnost pneumokompresní masáže a sportovci to již mnohokrát potvrdili v praxi.

Všechno bude v pořádku: proč vypadávají vlasy po porodu a jak se s tím vypořádat?

První pomoc v zemi

Shromážděni na letní chatu? Existuje lékárnička pro úrazy, alergie nebo střevní potíže? Jaké léky by se měly podávat?

Dětské menu v 8 měsících

Co lze dát dítěti již v osmi měsících a co se ještě nedoporučuje: doporučení odborníků WHO a Unie dětských lékařů Ruska

Nadýmání po jídle

Co nejčastěji vyvolává nadýmání u žen a jak předcházet plynatosti a nepohodlí

7 typů domácích masážních přístrojů na obličej

Dysplazie pojivové tkáně je morem XNUMX. století. Řešení a jakou roli v tom hraje kolagen

Vlastnosti léčebné výživy u onkologických onemocnění

Chemoterapie: mýty a realita

Diagnóza rakoviny vede ke zmatkům a vyvolává strach z nemoci samotné a metod její léčby, zejména chemoterapie. Analyzujeme nejoblíbenější mýty.

Rakovina: vedlejší účinky chemoterapie

Jaké nepříjemné příznaky se mohou objevit při léčbě onemocnění chemoterapií a jak se s nimi vyrovnat?

Léčba HIV: šance rostou

Je infekce HIV rozsudek smrti nebo chronické onemocnění? V posledních letech se aktivně vyvíjejí nové účinné metody léčby infekce HIV.

Osobní péče se značkou VIKING – výběr vysoké kvality pro moderní, mužné a sebevědomé

Hledáte levnou a kvalitní značku kosmetiky pro muže? Značka VIKING dokáže splnit všechny vaše potřeby.

Krusty na pokožce hlavy u dítěte: jak je odstranit?

Často se v raném věku u dětí tvoří seboroické krusty na pokožce hlavy, v zóně růstu vlasů, řekneme vám, jak a jak odstranit krusty na hlavě dítěte.

Dětská kosmetika: pravidla výběru

Dětská kosmetika je speciální druh přípravku určený pro každodenní péči o pokožku novorozence. Proč je potřeba věnovat pokožce dětí zvláštní péči a proč k tomu nelze používat kosmetické přípravky běžné výroby?

READ
Peeling doma: účinný nebo nebezpečný?

Poruchy potence: diagnostika a léčba onemocnění

Jedním z vážných mužských problémů je narušení potence v relativně mladém věku, spojené s různými faktory.

První dny po porodu a nemocnice: jak se cítí žena?

15 životních triků, které vám pomohou uvolnit se po velkém stresu

Co způsobuje neustálý stres?

Pozitivní a negativní aspekty stresu

Jak se naučit nejen nepropadat panice, ale také zabalit působení stresu ve svůj prospěch? A jaké jsou výhody stresu a jaké jsou hlavní nevýhody?

10 originálních způsobů, jak se zbavit stresu během dne

Stres je jako zbraň hromadného ničení. Porazit emocionální negativitu tady a teď pomůže každému člověku 10 ne nejstandardnějších, ale velmi účinných metod.

Jak se zbavit stresu?

Dá se stres ovládat? Jaká preventivní opatření by měla být přijata k odstranění stresových situací?

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: