Jaký druh sportu je vhodný pro dívku

Vezměte prosím na vědomí, že veškeré informace zveřejněné na webových stránkách Prowellness jsou poskytovány pouze pro informační účely a nejedná se o osobní program, přímé doporučení k akci nebo lékařskou radu. Nepoužívejte tyto materiály k diagnostice, léčbě nebo k jakýmkoli lékařským procedurám. Před použitím jakékoli techniky nebo použití jakéhokoli produktu se poraďte se svým lékařem. Tyto stránky nejsou specializovaným lékařským portálem a nenahrazují odborné rady odborníka. Vlastník stránek nenese odpovědnost za žádnou stranu, která utrpěla nepřímou nebo přímou škodu v důsledku zneužití materiálů umístěných na tomto zdroji.

Zjistěte, které sporty jsou pro dívky ideální k vypilování postavy a udržení normální váhy.

Při výběru sportu musíte nejprve určit typ postavy. Pečlivě se prozkoumejte v zrcadle, identifikujte problémové oblasti. To vám pomůže pochopit, jakým směrem musíte pracovat.

Existují 4 typy ženské postavy:

  • Hruška. Známky – objemné hýždě a boky, malá ramena a pas. Důraz by měl být kladen na silové cviky pro napumpování horní části těla a kardio-silové cviky na procvičení problémových partií v dolní části těla.
  • Jablko. Tuková tkáň se soustředí na ramena, paže a břicho. Důraz by měl být kladen na kardio cvičení, která posilují svaly nohou a pomáhají spalovat tuky.
  • Přesýpací hodiny. Nejsou zde žádné problémové partie, takže si můžete vybrat libovolné cviky.
  • Obdélník. Můžete si vybrat jakýkoli sport. Pokud si ale chcete zlepšit postavu, dejte přednost cvikům na posílení svalů ramenního pletence, zad a hýždí. A zároveň nechat pas bez korekce.

K vaší pozornosti, 8 nejlepších sportů pro dívky, vhodných pro udržení harmonie a tónu.

Chůze

Zdá se, že banální procházky mohou mít výrazný pozitivní vliv na stav postavy a zdraví. K tomu samozřejmě musí být pravidelné. Chůze bude přínosem zejména pro začínající sportovce, kteří nejsou moudřejší.

Chůze

Přírodní imunobooster na bázi Bioeffective™ by Prenolica® koncentrát buněk jedlové šťávy doplňuje sílu a posiluje tělo.

Vysoce čištěný, rychle vstřebatelný L-karnitin (Lonza, Švýcarsko) začíná působit ihned po požití. Zlepšuje metabolismus tuků, pomáhá vydržet i tu největší zátěž, urychluje regeneraci svalů po tréninku.

Tělový balzám ACTIVE

Sportovní balzám na svaly a klouby rychle odstraňuje pocit únavy a přetrénování, podporuje regenerační procesy.

Výživný koktejl s kakaem a zázvorem

Ten správný koktejl je ve vašem shakeru! Přidejte nízkotučné mléko, dobře protřepejte – kompletní vyvážený oběd nebo večeře je hotová!

Nezatěžujte hned své tělo přehnaně dlouhými procházkami – postačí chodit 20 minut obden. Udržujte tempo. Přibližně po týdnu zvyšte dobu trvání lekcí na 45 minut. Zároveň zvyšte tempo. Po dalším týdnu přejděte na každodenní procházky. Po chvíli budete mít pocit, že jsou pro vás snadné. V tomto okamžiku můžete začít používat závaží na nohy.

Dalším ideálním sportem pro ženy je běh. Jedná se o univerzální lék na nadváhu. Abyste si zajistili spalování přebytečného tuku, musíte běhat pomalu a dlouho. Tři lekce týdně stačí. Abyste však nejen zhubli, ale také upevnili výsledek, musíte neustále zvyšovat zátěž. To znamená, že časem musíte přejít na každodenní běhání.

Běh

Efektivním sportem pro majitele bujných boků je cyklistika. Cvičte 3x týdně po 40 minutách. Zbavíte se tak přebytečného tuku a posílíte svaly na nohou.

READ
Jak pěstovat a používat Kombuchu doma

Велоспорт

Fitness je univerzální ženský sport. S ním si poradíte s případnými nedostatky postavy. Pro rychlé a efektivní dosažení svých cílů je vhodné spolupracovat s dobrým koučem.

Aerobik

Aerobik je skutečně ženský sport. Zahrnuje provádění cvičení na rytmickou hudbu. Toto je docela intenzivní cvičení. Za jednu hodinu tréninku můžete strávit asi 300 kalorií.

Aerobik

Hodina tance dokáže spálit 600 kalorií. Navíc takový trénink udělá ženskou postavu štíhlejší a ladnější.

Плавание

Plavání pomáhá zhubnout, posílit všechny svaly těla a zbavit se stresu z páteře. Tento sport navíc odstraňuje celulitidu a zlepšuje elasticitu pokožky díky masážnímu účinku na tělo, který zlepšuje mikrocirkulaci krve a lymfy.

Плавание

Gymnastika rozvíjí flexibilitu a plynulost pohybů. Díky tomuto sportu bude vaše postava ženštější a ladnější.

Pozornost! Důležitou podmínkou efektivity každého tréninku je pravidelnost. Abyste předešli poškození zdraví, zvyšujte zátěž postupně.

Zřeknutí se odpovědnosti

Vezměte prosím na vědomí, že veškeré informace zveřejněné na webových stránkách Prowellness jsou poskytovány pouze pro informační účely a nejedná se o osobní program, přímé doporučení k akci nebo lékařskou radu. Nepoužívejte tyto materiály k diagnostice, léčbě nebo k jakýmkoli lékařským procedurám. Před použitím jakékoli techniky nebo použití jakéhokoli produktu se poraďte se svým lékařem. Tyto stránky nejsou specializovaným lékařským portálem a nenahrazují odborné rady odborníka. Vlastník stránek nenese odpovědnost za žádnou stranu, která utrpěla nepřímou nebo přímou škodu v důsledku zneužití materiálů umístěných na tomto zdroji.

Přínos sportu pro zdraví žen nelze přeceňovat. Pomáhá zhubnout, a to i po porodu, udržovat se v kondici, poskytuje pružnost svalům a vazům. Pravidelné cvičení je dobré pro zdraví. V tomto článku se podíváme na nejoblíbenější a nejužitečnější ženské sporty.

Nejprospěšnější sport pro ženy

běžec

Jaký druh sportu by měla žena dělat? Většina zde uváděných sportů vyžaduje začít v mladém věku nebo dokonce v dětství, aby bylo možné dosáhnout smysluplných výsledků. Taková příprava v mládí vám ale v dospělosti přinese velké výhody. Navíc jako amatér můžete v dospělosti hrát téměř jakýkoli sport.

Pravidelné cvičení je pro ženu nesmírně prospěšné. Díky nim si můžete déle udržet krásu, udržovat se v kondici, zůstat zdraví.

Zde jsou nejoblíbenější moderní sporty pro ženy a jaké jsou přínosy pro vaše zdraví.

Vhodnost

vhodnost

Fitness je nejoblíbenější druh fyzické aktivity pro dívky. Proč si mnoho žen vybírá fitness? Ano, protože většina chce shodit přebytečná kila, zpřísnit svůj tvar, zvýšit sílu. V této činnosti se daří více ženám než mužům, z nichž většina si pro sebe zvolila těžkou fyzickou aktivitu.

Samotný koncept zahrnuje fyzickou aktivitu na všechny svalové skupiny a také jejich udržování a zvyšování. Fitness není nutně houpací křeslo, může to být trénink na čerstvém vzduchu i doma. Dívky nejčastěji provádějí cviky zaměřené na zlepšení a rozvoj flexibility. A obecně v této podobě existuje mnoho sportovních aktivit, které jsou pro ženy užitečné.

jóga

Tento typ fitness je pro ženy, které milují a chtějí se cítit klidně a mírumilovně a občas si zapnou mantru a pod ní dělají dechová cvičení. Pohyby zde, možná si myslíte, že nejsou těžké, ale nejsou. V 90% je zde potřeba flexibilita a jen ve zbytku výdrž. Dnes je velmi běžné vidět moletky, které se aktivně zabývají a dělají pokroky ve zlepšování své postavy a udržování zdraví. A co je nejdůležitější, jóga je trocha filozofie a psychologie, kde může dívka také překonat své komplexy, zvýšit si sebevědomí a nakonec zatlouct hřebík špatným myšlenkám.

READ
Jaké kalhoty nosit pro ženy s nadváhou malého vzrůstu - rady stylistů podle typu postavy

Aerobik

aerobik

Rázné pohyby, gymnastická cvičení a hudba jsou téměř vše, co ženy potřebují. Aerobik nevyžaduje od dívky super přípravu, důležitá je zde synchronnost, plasticita a touha zapojit se do potěšení. Tento typ aktivity je zaměřen na hubnutí, posílení kardiorespiračního systému, zlepšení elasticity pokožky.

Protahování

protahování

A pro ty, kteří se opravdu rádi protahují, jsou tu protahovací tréninky. Ženy tento typ činnosti při zlepšování elasticity dělají mnohem snadněji a rychleji, na rozdíl od mužů. Takové pravidelné tréninky se holkám rozhodně hodí! Pokud chcete svému tělu dodat harmonii a krásný tenký pas, pak tento problém vyřeší strečink 3-4x týdně.

Pilates

Pilates

Jestliže se dříve pilates věnovaly pouze tanečnice, které procházely rehabilitací a zotavovaly se ze zranění, dnes se tomuto druhu aktivit věnují ženy, které chtějí zlepšit své držení těla a zlepšit vestibulární aparát. Tento typ tréninku je tak jednoduchý a účinný, že jej zvládnou i těhotné ženy. Nejsou zde žádné rázové zatížení.

Tanec u tyče

Tanec u tyče

Tanec u tyče dnes vyvolává mnoho kontroverzí ohledně pohybu a vzhledu dívek. A to díky tomu, že to nevědomí lidé nazývají projevem vulgárnosti. To ale zdaleka neplatí, kdo si to myslí, je na omylu. Nyní je „pole dance“ oficiálně uznáván jako sport, který kombinuje gymnastické, akrobatické a taneční pohyby. Většina dívek přemýšlí o lehkosti a touze vzlétnout jako ty krásky na pylonu, které jsou zobrazeny na obrázku. Na tyči se můžete zranit, takže musíte brát hodiny vážně, ať už individuálně s trenérem nebo ve skupinách.

běží

Pro dívky, které chtějí zhubnout, jsou vhodné jogging a běžecká cvičení s nízkou intenzitou. Mnoho žen ale čekání omrzí a kvůli nudě, dušnosti a neschopnosti zhubnout běh vzdá.

Pokud nemůžete běhat, přejděte na rychlou chůzi, není se čeho bát, postupně se můžete k běhání přiblížit tímto způsobem. A s neschopností spálit kalorie má mnoho zkušeností. Má to jak psychologické, tak fyziologické důvody.

Připravili jsme pro vás hlavní výhody běhání a to, co dokáže s ženským tělem:

  • zlepšit hýžďové svaly
  • suché nohy a ruce
  • pas se zeštíhluje, objevují se břišní svaly, mizí celulitida
  • Pravidelné běhání pomáhá udržet si mládí
  • přirozená masáž ženských a vnitřních orgánů, předchází gynekologickým onemocněním
  • zlepšuje se vytrvalost, tělo je nasyceno kyslíkem
  • snižuje cholesterol
  • zbavit se otoků

Roztleskávačka

Roztleskávačka

Cheerleading zahrnuje převážně taneční, gymnastická a akrobatická cvičení a také schopnost týmové práce. Nejčastěji se tomuto sportu věnují studenti. Tento typ aktivity neopotřebovává tělo, pomáhá udržovat krásnou postavu.

Gymnastika

rytmická gymnastika

Nejen u nás, ale po celém světě je jedním z nejoblíbenějších druhů ženských sportů rytmická gymnastika. Jedná se o jeden z mála sportů, kde jeho ženský směr převažuje nad tím mužským a zůstává mnohem populárnější. Po dlouhou dobu byla rytmická gymnastika obecně výhradně ženská a teprve nedávno začali v tomto sportu soutěžit muži. V Rusku jsou známé takové slavné gymnastky jako Alina Kabaeva, Aliya Mustafina a další.

READ
Amanda Seyfried s fialovou rtěnkou: krásná nebo hrozná?

Většina rodičů dívek, kteří jim chtějí vštípit lásku ke sportu, je záměrně posílá na rytmickou gymnastiku. Zde je třeba poznamenat, že při honbě za profesionálními rekordy v rytmické gymnastice se dívky často zraní.

Ale při provádění rytmické gymnastiky s rozumným odhadem našich sil a schopností dokáže dodat pružnost a elasticitu svalům, vazům a kloubům, výbornou postavu, kterou bude v budoucnu po absolvování odborného výcviku relativně snadné udržovat. kariéru, pokud vůbec byla. Kromě toho se rytmičtí gymnasté učí ovládat své tělo, správně se pohybovat a být ladní v téměř každé situaci. Kromě toho bude pro rytmickou gymnastku docela snadné zvládnout jakýkoli tanec, protože tento sport spočívá přesně v provádění nejen gymnastických, ale také tanečních pohybů, a to jak s jakýmkoli předmětem, tak bez něj.

Obecně platí, že rytmická gymnastika je přesně to, co žena potřebuje k harmonickému všestrannému rozvoji a hodí se zejména v případě, že s ní začínáte v mládí nebo dětství.

Krasobruslení

krasokorčulování

Vzhledem k širokému rozmístění kluzišť u nás – a téměř v každém městě naší země je více než 100 tisíc lidí – se může věnovat krasobruslení téměř každá žena. Samozřejmě, aby bylo dosaženo vysokých výsledků, jako v případě rytmické gymnastiky, je lepší začít to dělat v dětství. Ale i když s bruslením začnete, jste starší, můžete v tomto sportu najít docela dost užitečných věcí pro váš sport, vaše zdraví.

Velkým plusem krasobruslení je, že se při krasobruslení spálí obrovské množství kalorií. Pomáhá tedy zhubnout nebo udržet si postavu. A také je známo, že krasobruslení je skvělým pomocníkem k rozveselení.

Jména slavných krasobruslařů, kteří získali zlaté medaile na olympijských hrách a dalších soutěžích, jsou široce známá: Irina Rodnina, Tatiana Navka, Kristi Yamaguchi. Díky těmto úspěchům si získaly celosvětovou slávu, které se těší dodnes, což potvrzuje oblibu krasobruslení mezi všemi ženskými sporty.

Polní hokej

hokej

Jeden z mála původně ženských sportů vynalezených ženami. V 1870. letech 1976. století přišly studentky Oxfordské univerzity s myšlenkou hrát pozemní hokej. V průběhu let obliba tohoto sportu jen stoupala a v roce XNUMX byl dokonce zařazen do programu olympijských her.

Velkým plusem pozemního hokeje je aktivní spalování kalorií. vypočítané odborníky. Že za 45 minut hry se spálí v průměru 500 kilokalorií, což je více než u většiny populárních sportů a je srovnatelné s klasickými formami tréninku na hubnutí: běháním a chůzí, o kterých jsme již na našem portálu mluvili. .

Dalším plusem pozemního hokeje pro ženy je harmonický rozvoj těla, vynikající rozvoj flexibility a obratnosti sportovců. Také sportovci tráví v létě hodně času venku, což má také pozitivní vliv na jejich zdraví a snižuje pravděpodobnost nachlazení.

Nechybí ani známí hráči pozemního hokeje. Snad nejznámější sportovkyní tohoto ženského sportu je Fatima Moreiro de Melo, která se kromě úspěchů v pozemním hokeji věnuje i profesionální hráčce karet.

READ
Balzám na barvení vlasů: 27 fotek návod jak obarvit vlasy

Na pozemní hokej není nikdy pozdě. Mnozí přicházejí k tomuto sportu již v pubertě, v mládí. Navíc se jedná o skvělou zábavu pro partu přátel.

Tenis

tenis

Mezi ženskými sporty patří tenis k nejoblíbenějším, což opět potvrzuje sledování nejslavnějších soutěží – Wimbledon, Roland Garros a další. Navíc je těžké říci, který aspekt tenisu je populárnější, mužský nebo ženský – je docela možné, že ženský tenis je publikem více milován.

Zdravotní přínos tenisu je těžké posoudit. Faktem je, že to vyžaduje nejen dobrou fyzickou zdatnost, ale i psychickou námahu. Profesionální sportovec musí pečlivě prostudovat taktiku a strategii hry, takové znalosti budou užitečné pro běžného tenisového fanouška.

Pokud jde o fyzické údaje, tenis dokonale posiluje svaly člověka, zvyšuje vytrvalost člověka a také pomáhá zmírnit emoční stres po neustálém stresu našeho každodenního života ve městech. Tenis lze také klasifikovat jako kardio trénink, protože během hry jsou zapojeny téměř všechny svalové skupiny a srdce je dáno vynikající zátěží.

Další nepochybnou výhodou tenisu je možnost začít hrát v jakémkoli věku. Samozřejmě, že profesionálního úspěchu nedosáhnete tím, že vezmete raketu poprvé do ruky ve třiceti, ale můžete si zlepšit své zdraví. Tenis nemá prakticky žádné zdravotní kontraindikace. Opatrné by při tomto sportu měly být pouze ženy, které mají problémy s pohybovým aparátem, včetně ischias nebo zánětů šlach. Těm ženám, které mají problémy s páteří, se také vyplatí vyhnout se tomuto sportu, nebo se alespoň nevystavovat velké zátěži.

Плавание

plavání

Plavání je dobré pro všechny bez ohledu na pohlaví. Ženy zabývající se plaváním odbourávají stres a také se udržují ve skvělé kondici. Plavání pomáhá korigovat postavu, bude se hodit zejména těm ženám, které mají problémy se zádovým svalstvem, a to je velmi častý problém u žen starších třiceti let. Plavání pro ženy je také skvělý způsob, jak udržet pokožku v dobré kondici, protože díky hydromasáži zůstane hladká a pevná.

Zajímavé je, že plavání je užitečné – přirozeně, v rozumných mezích – i pro těhotné ženy, protože pomáhá dokonale udržovat všechny vaše svalové skupiny v kondici. Díky tomu se po porodu žena, která chodí na plavání, rychle vrátí do své formy. Plavání pro těhotné je tedy velmi užitečná věc.

Včetně výhod plavání pro ženy se tento sport mezi nimi stal extrémně populární a lze jej plně nazvat ženským. Jména slavných plavkyň jsou známá po celém světě.

  • Maria Kiseleva. Tato slavná ruská atletka se během své kariéry dokázala třikrát stát šampionkou olympijských her.
  • Natalie Coughlinová. Toto je Američan, který vyhrál šampionát 7krát a také vytvořil mnoho amerických a světových rekordů v plavání. Na začátku roku 2000 ji všichni světoví odborníci označovali za nejlepší plavkyni světa.

Ať už se rozhodnete pro jakýkoli ženský sport, určitě vám prospěje, pomůže vám udržet si zdraví a krásu.

Slavní sportovci XXI století

Šarapová

Aby žena mohla úspěšně sportovat, nebude zbytečné najít atletky, které se mohou rovnat. Vytvořili jsme pro vás top populární sportovce XNUMX. století – ty, kteří mají miliony fanoušků a fanynek, vyhrávají významné tituly a jsou symbolem ženského sportu.

READ
Vývoj plodu po týdnu

Maria Šarapová

Šarapová

Bez této slavné ruské tenistky se náš výběr bezesporu neobešel. Navzdory tomu, že se jako dítě přestěhovala do Spojených států, Maria nepochybně zůstává ruskou atletkou, protože se nikdy nevzdala svého občanství, zemi pravidelně navštěvuje.

Maria Šarapovová dosáhla významné výšky v tenise, když vyhrála několik známých titulů. Zejména je majitelkou nekalendářního Grand Slamu, což znamená, že Maria vyhrála každý z grandslamových turnajů alespoň jednou, a to je vážný úspěch. Celkem Maria vyhrála grandslamové turnaje až 5krát. Je také stříbrnou medailistkou na olympijských hrách 2012.

Maria Šarapovová se již dlouho stala symbolem ženského úspěchu ve sportu. Navzdory nepříjemné historii porušování dopingu, která není tak dávno, její chování v této situaci jen přitahovalo více lásky a respektu k Marii. Osobnost a úspěch Šarapovové je velkou motivací pro všechny ženy ve sportu.

Ronda Rouseyová

Ronda Rouseyová

Ronda Rousey se stala vůdkyní ve sportu, který na první pohled vůbec není ženský – smíšených bojových uměních. Po velkém úspěchu v organizacích, jako je UFC, hrála také v několika filmech. Ronda Rousey je jednou z nejpopulárnějších žen ve sportu na Západě a oblíbená je především v rodné Americe, kde je prakticky symbolem toho, že i v tvrdém sportu může žena dosáhnout velkých úspěchů a přitom zůstat ženská a krásná.

Serena Williamsová

serena Williamsová

Další tenista na našem seznamu. Navzdory tomu, že Serena u nás není příliš populární (především kvůli jejich věčnému soupeření s Marií Šarapovovou), je Serena ve světě tenisu jedinečnou sportovkyní, a proto je velmi populární jak v rodné Americe, tak v Evropě. A také je velmi populární po celém světě.

Jedním z největších úspěchů Sereny Williamsové je držení nekalendářní Zlaté přilby. Abyste lépe pochopili velikost tohoto úspěchu – žádná jiná žena a žádný jiný muž nic takového nemá. Mít Golden Slam znamená vyhrát všechny grandslamové turnaje a olympijské hry. Serena Williamsová to navíc má jak ve dvouhře, tak ve čtyřhře.

Kromě toho má tato atletka na kontě 23 grandslamových vítězství ve dvouhře, což z ní dělá druhou nejlepší tenistku historie. A ještě má čas dohnat lídra, protože mezera je jen 1 titul.

Elena Isinbaeva

isinbajevová

Jedna z nejslavnějších ruských atletek 28. století, atletická hvězda je Elena Isinbajevová. Elena je držitelkou více než 2012 světových rekordů ve skoku o tyči. Je také dvojnásobnou olympijskou vítězkou a bronzovou medailistkou z roku 2005. V roce 5 se jako první v historii mezi ženami podřídila výšce XNUMX metrů. Elena zůstává jednou z nejuznávanějších atletek ve svém sportu a také příkladem pro miliony žen, které se rozhodnou věnovat se atletice.

Závěr

sportovkyně

Ženské sporty nejsou ve světě o nic méně populární než ty mužské. A kromě obecných sportů existuje několik sportů, které jsou primárně ženské. Sport, i amatérský, ale pravidelný, má pozitivní vliv na zdraví žen, držení těla, krásu a udržení atraktivity na co nejdelší dobu.

Jaký druh sportu byste si nevybrali, hlavní je provozovat ho pod vedením dobrého trenéra a pak vám jistě přinese velké výhody.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: